SCIROCCO mk1 Istorija

"center"Dauguma Lietuvoje eksploatuojamų scirocco yra mk2 (antra laida)1981-1992 metų, ir aš turėjau ne vieną šio modelio scirocco. Pradėjau brandinti mintį apie scirocco mk1 (1974-1980 metų), kurie Lietuvoje yra labai reti. Tuo metu žinojau tik 2 dar važiuojančius to modelio automobilius. Pradėjus tokio ieškoti, supratau, kad tai nebus paprasta.
"center">Metus trukusia paieška užbaigė gauta sms žinutę, kad pastebėtas toks scirocco Kaune. Ovidijus ne tik jį pastebėjo, bet ir užkalbinęs savininką gavo jo telefono numerį. Ilgai nelaukęs paskambinau savininkui ir užsiminiau apie scirocco pardavimo galimybę nulėkėm į Kauną jo apžiūrėti. Ir štai išvydau taip ilgai ieškotą scirocco. Tiesa jis, kaip ir dera ne pirmos jaunystes automobiliui, buvo jau gerokai pavargęs: neaišku kiek kartų dažytas, parūdijęs, bet širdžiai mielas ir ilgai ieškotas scirocco mk1. Ilgai nesiderėjęs ir nesigilinęs nei į scirocco variklio nei į pakabos stovį, įsigijau šį automobilį

001
002
003
004
005


Štai taip atrodė tik ką nupirktas scirocco. Jį planavau šiek tiek paremontuoti ir pritaikyti “drag” varžyboms. Kaip taisyklė nemaža dalis Lietuvos “drag” mėgėjų didesnį dėmesį skiria automobilio techninėms charakteristikoms nei jų išvaizdai. Kadangi šis scirocco buvo prastos būklės, teko gerokai remontuoti kėbulą. Todėl nusprendžiau jį visą perdažyti. Beremontuojant atsirado naujų idėjų ir nusprendžiau jį tiuninguoti. "left">

006
007
008
009
010
011
012
013
014
015
016
017
018
019
020

Iš originalių dalių liko labai mažai. Tai: kėbulas, priekinis stiklas, galinis tiltas. visa kita - iš kitų scirocco ar kitų VW automobilių. Pritaikius didesnius ratus ir pažeminus scirocco, teko padidinti ir išplatinti arkas. Pagaminti nauji bamperiai. Panaikintas galinio stiklo valytuvas, užvirinta spynelė, rankenėlės durelėse, priekiniai posūkio žibintai perkelti į bamperį. Mažinant automobilio svorį, priekinį kapotą pagaminau iš stiklo audinio, galinį dangtį išpjausčiau, galinį bei šoninius stiklus pakeičiau į organinį stiklą, standartinį degalų baką - į lengvesnį 20 litrų aliumininį.
021
022
023
024
025
026
027
028
029
030

Viena sunkesnių užduočių buvo parinkti automobilio spalvą. Minčių turėjau, bet apsispręsti buvo sunkoka. Regis, pasirinkau sėkmingai. Neapsiribojau vien išorės spalvos keitimu, - buvo išdažytas ir kėbulo vidus bei variklio skyrius. Scirocco buvo pilnai išrinkta, nuo pakabos detalių pašalintos rūdys ir jos naujai nudažytos.
031
032
033
034
035

Neprabėgus nei metams scirocco vėl išvažiavo iš garažo, tik įgavusi naują veidą.