SCIROCCO mk1 Istorija
"center"Dauguma Lietuvoje eksploatuojamų scirocco yra mk2 (antra laida)1981-1992 metų, ir aš turėjau ne vieną šio modelio scirocco. Pradėjau brandinti mintį apie scirocco mk1 (1974-1980 metų), kurie Lietuvoje yra labai reti. Tuo metu žinojau tik 2 dar važiuojančius to modelio automobilius. Pradėjus tokio ieškoti, supratau, kad tai nebus paprasta.
"center">Metus trukusia paieška užbaigė gauta sms žinutę, kad pastebėtas toks scirocco Kaune. Ovidijus ne tik jį pastebėjo, bet ir užkalbinęs savininką gavo jo telefono numerį. Ilgai nelaukęs paskambinau savininkui ir užsiminiau apie scirocco pardavimo galimybę nulėkėm į Kauną jo apžiūrėti. Ir štai išvydau taip ilgai ieškotą scirocco. Tiesa jis, kaip ir dera ne pirmos jaunystes automobiliui, buvo jau gerokai pavargęs: neaišku kiek kartų dažytas, parūdijęs, bet širdžiai mielas ir ilgai ieškotas scirocco mk1. Ilgai nesiderėjęs ir nesigilinęs nei į scirocco variklio nei į pakabos stovį, įsigijau šį automobilį
Štai taip atrodė tik ką nupirktas scirocco. Jį planavau šiek tiek paremontuoti ir pritaikyti drag varžyboms. Kaip taisyklė nemaža dalis Lietuvos drag mėgėjų didesnį dėmesį skiria automobilio techninėms charakteristikoms nei jų išvaizdai. Kadangi šis scirocco buvo prastos būklės, teko gerokai remontuoti kėbulą. Todėl nusprendžiau jį visą perdažyti. Beremontuojant atsirado naujų idėjų ir nusprendžiau jį tiuninguoti.
"left">
Neprabėgus nei metams scirocco vėl išvažiavo iš garažo, tik įgavusi naują veidą.